Translate

maandag 17 september 2012

Maandag 17 september - DAG 11

Verhuizing van Iguacu naar Bonito

Vanmorgen zijn we om 5 uur opgestaan, hebben we snel een yoghurtje en banaan als ontbijt verorberd; die hadden we de dag tevoren van de ontbijttafel meegenomen. Tegen half zes checkten we uit en werden we (gratis) met een busje van het hotel naar het vliegveld gebracht Dat was een ritje van 5 minuten. tien over half zes checkten we in voor onze reis naar Campo Grande. Dat ging allemaal makkelijker dan gedacht, omdat we meteen de drie tickets voor de drie vluchten kregen. Iedere vlucht duurde slechts een uur tot anderhalf uur, met tussenpozen van bijna anderhalf uur tot 40 minuten.

We vlogen via Curitiba en Sao Paulo naar Campo Grande alwaar iemand ons stond op te wachten. We moesten nog een uur wachten op nog een echtpaar die ook mee moest naar Bonito: nog bijna 300km rijden, dus onderweg even een kleine 10 minutenpauze gemaakt:

We vertrokken rond kwart voor drie en kwamen om kwart over zes aan in Wetiga hotel. Voor het hotel komen zeker nog foto's op de blog. Ik heb nog nooit zo'n mooi en vooral origineel hotel bezocht. Heel luxe maar ook geweldige architectuur. Het zou door Gaudi gemaakt kunnen zijn.

We gingen snel de koffers uitpakken, ons opfrissen en in het restaurant een hapje eten. Daarmee is de reis voorspoedig verlopen en kunnen we een leuk weerzien met Dario en Denise tegemoet zien en als het weer meewerkt zoals afgelopen week zullen we een geweldige week hebben, denk ik.